top of page
5e030c1eba941.jpg

כיתות ומסלולים ייחודיים
חטיבת ביניים

בקריית החינוך "פארק המדע" אנו מכשירים את התלמידים לסביבה המשתנה של המחר באמצעות למידה פורצת דרך במרחבים השונים, לצד חיזוק החוסן הנפשי- גופני והיכולות האישיות של כל ילד.ה.

Street Art

מסלול אומנות

מסלול לימודי

  • מפגש עם יצירות אמנות.

  • התנסות בסדנת האמנות.

  • יציאות לסיורים בעקבות האמנות.

תמונה2.jpg

מסלול נינג'ה

מסלול לימודי

  • לימודי אומנויות לחימה

  • לימודי אתלטיקה

אומנויות.jpg

כיתת מצוינות  HCI

(אינטראקצית אדם מחשב)

מסלול לימודי

  • אומנויות ועיצוב

  • אינטראקציות אדם- מחשב (HCI)

  • בין נושאי הלימוד: יזמות, UX\UI, תכנות, עיצוב מוצר, תוכנות גרפיות, תקשורת, הדפסת תלת מימד

עתידולוגיה.png

כיתת מצוינות

 מדעית

מסלול לימודי

  • לימודי אנגלית ומתמטיקה מוגברים

  • לימודי עתידיולוגיה

  • לימודי בינה מלאכותית

  • רוקחים עולם

פרויקטים ייחודיים

תמונה1.gif

אוניברסיטה לחיים

כל ילד.ה  בוחר.ת שני קורסים שילמדו במהלך השנה. בין הקורסים: חינוך פיננסי, משפטים, נגרות, תזונה ואורח חיים בריא, פסיכולוגיה, רובוטיקה, משפטים, מייקרים, אימוני כושר פונקציונלים, צילום, נינג'ה, סדנאות אמנות ועוד

WhatsApp Image 2024-01-22 at 18.43.50.jpeg

מעורבות וקהילתיות

תלמידי.ות בית הספר מאמצים באופן קבוע קשישים, תלמידי.ות חינוך מיוחד, אוכלוסיות מיוחדות ולאורך השנה יוצאים לפעילות התנדבותית ענפה.

WhatsApp Image 2024-01-22 at 19.16.40.jpeg

מענים לימודיים רגשיים חברתיים

בבית הספר מענה רחב לילדים באמצעות שעות שילוב, שעות פרטניות וקבוצות חברתיות- רגשיות בתחומים: כישורים חברתיים, העצמה, אימון, משצי"ם וכד'.

בנוסף, התלמידים ילמדו בשנת תשפ"ה במהלך השנה קורס ייחודי "ללמוד איך ללמוד" המקנה אסטרטגיות למידה, וילמד את הילדים איך ללמוד, איך לנהל זמן, איך לסכם חומר ועוד.

שאר הרוח.jpg

מסלול "שאר הרוח"

מסלול עתודה הומניסטית בחטיבת הביניים, המהווה ראש חץ של מהלך חיזוק לימודי הרוח במערכת החינוך. מטרת התכנית  היא לגבש נבחרת איכותית הרואה בתחומי הרוח בסיס חיוני לבניית חברה ישראלית חזקה, מגוונת ובעלת עומק תרבותי.

מרכז למידה פארק המדע.jpg

מרכז למידה

בבית הספר מקיים מרכז למידה לכיתות ז' פעם בשבוע. מטרת המרכז היא השלמת פערים, ומתן מענה לימודי פרטני.

WhatsApp Image 2023-12-11 at 20.24.10.jpeg

זהות ושייכות בחברה

בכל שכבה התלמידים.ות נחשפים לקבוצות השונות בחברה הישראלית במטרה לגבש את הזהות האישית והחברתית שלהם, וכדי לטפח בקרבם רגישות תרבותית. שכבת ז' נפגשת במהלך השנה עם אוכלוסיית הקשישים, שכבת ח' עם אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, שכבת ט' נפגשת עם האוכלוסייה הערבית, שכבת י' נחשפת עם קהילת החרדים.

WhatsApp Image 2024-01-22 at 19.15.00.jpeg

למידה רב תחומית

למידה על היא למידה של נושא/ תמה מסוימת באמצעות תחומי דעת שונים. לנושא שבו מתמקדים בלמידה יש קשרים וחיבורים לכל תחום דעת. תהליך הלמידה מעודד את התלמידים.ות לעשות הקשרים בעלי משמעות בין התחומים, תוך כדי שהם רוכשים ידע תוכני ומיומנויות מדיסציפלינות שונות.

מיומנויות המאה ה-21 הנלמדות בכל שכבה

סקראצ.png

לימודי סקראצ'

סביבה טכנולוגית ליצירה דיגיטאלית בה ילדים יכולים ליצור בעזרת תכנות קוד משחקים, סיפורים אינטראקטיביים, אנימציות, סימולציות ועוד.

  • לימודי סקראצ' מתקיימים בכיתה ז'.

AdobeStock_96858564.png

לימוד פיתוח אפליקציות

סביבת פיתוח תוכנה מודרנית וידידותית המאפשרת לתלמידים לעבור תהליך של מעבר מצרכני טכנולוגיה ליצרני טכנולוגיה. במסגרת התוכנית התלמידים מפתחים אפליקציות בתחומים שונים (משחקים, אפליקציות מידע, אפליקציות המסייעות לתושבי העיר ועוד).

  • לימודי פיתוח אפליקציות מתקיימים בכיתה ח'.

bottom of page